gba

Alla inlägg under december 2011

Av Gun-Britt Arthursson - 12 december 2011 17:37

Ja, det ska jag göra i morgon förmiddag, en 1:a på 49 kvm   jag bor ju i den bästa lägenhet man kan ha i Hudiksvall, men hyran börjar bli allt för mäktig. Hur som helst ska jag i alla fall kika på den här lägenheten, vem vet, jag kanske faller pladask och vill flytta i morgon   Annars har jag en annan tanke och plats, en 2:a,  men just där är det ursvårt att få eftersom det bara finns 3 av den sorten.


Sen har vi ju den här så urtrista långtradaren med infektion i kroppen, grymt j-a less nu  Vet ni hur äckligt det är med var i skallen, kinder, hals och ont överallt i kroppen i månader ? Allt smakar ingenting eller äckel, så fort jag försöker göra nånting börjar illamåendet, och hjärtat slår som en hammare. Fick byta pennecillin eller om det kallas antibiotika förra veckan, efter en koll i halsen (peta runt med tops) som visade bakterier, men man gjorde ingen odling, utan man nöjde sig med det fakto ATT det var bakterier och synligt var.


Nu har jag käkat nya sorten i 5 dagar, och det verkar inte som att detta heller  funkar   Nu har jag beställt ny tid hos husläkaren, 21/12 för att utreda vad det är som spökar. Tänker inte nöja mig med nå mer medeciner, nu vill jag få ordning & slut på detta.


Idag har snön kommit till Hudik, vitt å fint blev det, men jag gillar det inte  


NU ska jag unna mig ett hett skönt bad   

Presentation


GBA:s blogg om hundar, sport och världens finaste barnbarn

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards